WordPress Driftsavtale og SLA

Dersom du har en hjemmeside som er viktig for din bedrift eller organisasjon, så er du ikke bare avhengig av at webhotellet virker som det skal. Selve hjemmesiden og dens publiseringsløsning må også holdes ved like. Problemer vil oppstå og du trenger hjelp.

Derfor tilbyr vi en WordPress driftsavtale inkludert i alle våre abonnement.

På engelsk kalles dette produktet WordPress Managed Hosting. Dette er litt vanskelig å oversette til norsk dessverre. Vi har prøvd oss på WordPress SLA, men dette er ikke egentlig noe godt ord heller. SLA står for Service Level Agreement, og brukes i IT-avdelinger, men er ikke godt kjent blant folk flest.

Så etter litt om og men har vi valgt å kalle det for WordPress Driftsavtale. Dette er et enkelt ord som i tillegg er norsk.

Vi har 3 nivåer WordPress driftsavtale: Oppstart, Business og Enterprise: Se våre priser.

Tilgang til WordPress kompetanse

I bunnen av alle nivåene er din trygghet om at dersom det oppstår problemer, så har du tilgang til vår kompetanse. Vi står klare til å løse problemer som oppstår. Etter å ha hatt ansvar for hundrevis av nettsteder i årevis, har vi veldig bred erfaring. Vi har vært ute for det meste.

Dersom du har laveste nivå, så betaler du per hendelse du trenger hjelp, mens på de andre to nivåene er hjelpen inkludert dersom det gjelder standard funksjonalitet i WordPress. Vi gjør også alltid en best effort på maler og utvidelser, og som regel løser vi problemene innenfor vår WordPress driftsavtale.

WordPress sikkerhet

Uansett hvilket nivå du har gjelder vår hacker garanti. Kort fortalt sier denne at dersom du sørger for å holder WordPress, utvidelser og maler oppdatert, så vil vi kostnadsfritt gjenopprette og rense ditt nettsted dersom du blir hacket.

Grunnen til at vi kan gi en slik garanti er blant annet at vi kontinuerlig følger med på hvilket utvidelser som har publiserte sikkerhetshull, og scanner alle hjemmesider hos oss for å sjekke om disse er installert.

Dersom du har Enterprise, vil vi sørge for at alt er oppdatert til enhver tid. På Oppstart og Business, så oppdaterer du enkelt selv. Dersom noe går galt ved en oppdatering vil vi rulle tilbake til en fungerende versjon kostnadsfritt.

Responstider ved problemer

En sentral del av vår WordPress driftsavtale er at vi garanterer vår tilgjengelighet. Det er liten nytte i en driftsavtale dersom du har et problem og må vente en evighet på å få hjelp.

Vi bruker et Zendesk for å besvare henvendelser fra epost, og med dette verktøyet er det lett for oss å holde orden på alt som skal besvares. Vi sørger også for å ha tilstrekkelig bemanning gjennom alle ferier og høytider.

På hverdager er vårt telefonnummer betjent av 3 operatører, og du skal normalt alltid komme gjennom til en av oss. Om vi en sjelden gang mister en innkommende samtale, så ringer vi alltid opp igjen.

Vi bruker også flere verktøy for å overvåke våre tjenester, og går vakter gjennom hele døgnet for å kunne reagere på hendelser på vår infrastruktur.

En WordPress driftsavtale gir trygghet

Med en avtale med oss skal du kunne være trygg på at din hjemmeside tikker og går. En hjemmeside er en viktig investering det er viktig å ta vare på.

Du kan lese detaljene i vår WordPress driftsavtale/SLA her: WordPress Driftsavtale / SLA

Se Pakker & Priser